İstanbul,
20
Mart
2019
|
07:04
Europe/Istanbul

MBFWI'nin ikinci gününden satır başları

Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul'un ikinci günü de yoğun bir programla devam etti. Etkinliğin ikinci gününden kameralara yansıyan renkli anlar için tıklayın.Dünyanın önde gelen trend tahmin ajanslarından WGSN'in semineri ile başlayan gün boyunca MBFWI davetlileri sırasıyla Kith&Kin, House of Ogan, Selen Akyüz, Third, Özlem Erkan, Aslı Filinta, Emre Erdemoğlu, Özlem Kaya, Gökhan Yavaş, Mehtap Elaidi ve Brand Who'nun koleksiyonlarını keşfettiler.Bugün The Core Istanbul alanında kapılarını açan pop-up store ise hafta boyunca Türk tasarımcı markaları Fonfique, Gözde Atlı, Emre Pakel, Giray Sepin, W-S-M, Third, Pınar Yeğin, Aslı Filinta, Esra Dandin, The Royal Gang, Ayşe Tanman Ceramics ve Incomplit'ten seçilen ürünleri MBFWI misafirleri ile buluşturacak.

Özlem Kaya ile okula dönüş

Moda Tasarımcıları Derneği Eş Başkanı Özlem Kaya, her daim dinamik ve genç bir tema olarak öne çıkan "Okula Dönüş" heyecanını kendi stilinde yorumladığı Sonbahar/Kış 2019 koleksiyonuyla MBFWI podyumundaydı. İpek, yün, koton gibi doğal kumaşların dantel ve şifon gibi romantik kumaşlarla desteklendiği, ekose deseninin cömertçe kullanıldığı koleksiyonun renk paletinde ise siyah, yeşil, kırmızı, pudra ve beyaz renkler ön plandaydı.

Zorlu PSM'de 5. sezon

Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, Sonbahar/Kış 2019 sezonu ile Zorlu PSM'de davetlilerine 5 sezondur eşsiz bir moda haftası deneyimi yaşatıyor. Türkiye'de kültür ve sanatı farklı projelerle destekleyen Mercedes-Benz Türk, aynı zamanda 2016 yılından bu yana Zorlu PSM'in de ana sponsorluğunu üstleniyor. Bu destek kapsamında Mercedes-Benz Türk yıl boyunca MBFWI'nin yanı sıra, Zorlu PSM'de gerçekleşen 4 farklı etkinliğin ana sponsorluğunu da yapıyor.

Mehtap Elaidi ile yenilenme zamanı

Her sezon koleksiyonuyla bir hikaye anlatan Mehtap Elaidi, bu sezon koleksiyonunun temasını yenilenme ve kabuk değiştirme olarak belirledi. Bu temaya paralel olarak markanın yeni logosu da ilk defa bu defilede kullanıldı. #ITSMETIME adını verdiği koleksiyonunda tasarımcı, Mehtap Elaidi kadınının peşinde bir yolculuğa çıkıyor ve en çok "müdanasız" sıfatını yakıştırdığı bu kadının stilini Sonbahar/Kış 2019 koleksiyonu aracılığıyla keşfediyor. Elaidi aynı zamanda bu koleksiyonuyla ilk defa hazır giyim parçalarının yanı sıra çanta, takı ve aksesuar da sunuyor.

Brand Who'dan "The Original Vintage"

Geçtiğimiz sezon Mercedes-Benz'in destekleyerek defilesini sunmuş olduğu Brand Who, bu sezon Sonbahar/Kış 2019 koleksiyonunda ilhamını 1980'li yıllardan alıyor. Erkekler için giyilebilir hikayeler tasarlayan ve her sezon koleksiyon hikayesi doğrultusunda belirlediği desenleri sunan Brand Who, şehir hayatının stil sahibi erkeklerini yeni keşif rotalarına doğru bir seyahata davet ediyor. Koleksiyonda kaz tüyü kabanlar, askeri ceketler, fonksiyonel yağmurluklar, anoraklar, trikolar, bomber ceketler ve jogging pantolonları dikkat çekti.