01
Ocak
2018
|
01:00
Europe/Amsterdam

Mercedes-Benz Türk Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Mercedes-Benz Türk, “sosyal sorumluluğu” yürüttüğü faaliyetlerden biri olarak değil, işini yaparken izlediği yol olarak görmektedir ve tüm faaliyetlerini sorumluluk bilinciyle yürütürken, sosyal, ekonomik ve çevresel etkilerini değerlendirerek hareket etmektedir. Topluma sağladığı katma değer, işinin doğasında yer almaktadır. Yarattığı istihdam, ödediği vergi, çevre dostu yönetim ve üretim süreçleri, çalışan ve müşteri memnuniyeti politikası, bayi & tedarikçi ve diğer paydaşlarıyla gelişmeye ilerlemeye yönelik işbirlikleri, işini yaparken topluma sağladığı katkılar arasında bulunmaktadır. Sosyal sorumluluk çalışmaları kurum kültürüyle uyumlu ve tüm paydaşları kapsayacak şekilde oluşturulmakta ve bu nedenle ürettiği toplumsal değer, marka değerine dönüşerek, markayı güçlendirmektedir.